3CX
is één van de wereldleiders op het gebied van digitale (Cloud based) telefooncentrales. Samenwerkend binnen het VOIP-platform betekend geen infrastructuur meer bij thuis of op kantoor, geen dure donker zwarte bak meer ergens aan de muur of in een kast, nee alles gaat nu lekker in de Cloud, volledig naar uw wensen aanpasbaar (u kan het zelfs zelf doen indien gewenst).
Met 3CX kan u meerdere extensies (binnen posten) onderling verbinden, zelfs als dit een GSM is. U beslist wie wel en niet een buitenlijn kan nemen. Gesprekken kunnen al dan niet opgenomen worden, U beslist bij een inkomend gesprek wat dient te gebeuren, standaard in de wacht zette, of een welkom boodschap meegeven en dan doorverbinden, of een keuzemenu laten horen. Alles kan met 3cx.
Waar is de tijd?
We kunnen eens lachen met vroeger, zo was toen een telefooncentrale binnen een bedrijf, uiteraard is dit al lang voorbij en maakte dit alles plaats voor een elektronische oplossing. Nu is deze ook voorbijgestreefd en werken we dus met digitale Cloud based telefooncentrales.
Is een telefooncentrale dan niet voor de grotere bedrijven?
Nee, ook dit is verleden tijd. Iedereen kan nu gebruik maken van een 3CX centrale, zij het om niet meer gestoord te worden na een bepaald uur, zij het bij een kleine zelfstandige alwaar iemand thuis/kantoor de telefoon opneemt en bv kan zeggen, moment ik verbind u door met ….. en deze is buiten/in de wagen/ergens met de gsm bij de hand. De beller merkt er geheel niets van.
Meer nog;
U hoeft internationaal te bellen met de gsm? Dan belt u via 3cx, verbonden op het VOIP-platform aan ongelooflijk lage prijzen (zie de buitenlandse tarieven).
Waar het omdraait, wat kost dit alles?
Basis versie van 3cx |
Gratis(1 tot 16 gebruikers en max 4 gelijktijdige gesprekken) |
Pro versie van 3cx |
285 euro / jaar |
Enterprise versie van 3cx |
345 euro / jaar |
Basis functies | Basis versie | Pro versie | Enterprise versie |
Ongelimiteerde extensies | Ja | Ja | Ja |
iOS en Android app | Ja | Ja | Ja |
Automatische instellingen | Ja | Ja | Ja |
Eigen voip netwerk kiezen | Ja | Ja | Ja |
Office integratie | |||
Office 365 integratie | Ja | Ja | |
CRM integratie (bvb WordPress) | Ja | Ja | |
Conferentie gesprekken | 25 | 100 | 250 |
Extra mogelijkheden | |||
Wachtlijn | Ja | Ja | |
Oproep rapporten | Ja | Ja | |
Gesprekopnames | Ja | Ja | |
Contact center | Ja | Ja | |
Opname gesprekken controle | Ja | ||
Ingebouwde failover (uitval beveiliging) | Ja | ||
Eigen logo op telefoon | Ja | ||
Setup kosten gerekend per uur | 60 euro | 60 euro | 60 euro |
Interventie ter plaatse | 60 euro / uur ter plaatse 25euro / uur verplaatsingkost |
60 euro / uur ter plaatse 25euro / uur verplaatsingkost |
60 euro / uur ter plaatse 25euro / uur verplaatsingkost |
Interventie vanop afstand | 60 euro / uur | 60 euro / uur | 60 euro / uur |
Je merkt het kan zelfs gratis. Opgelet gratis 3cx software gebruiken, Je moet deze echter wel ergens in de Cloud zetten. Wij hebben onze eigen Cloud server daarvoor opgezet. Kostprijs is 5 euro / maand