1. Eerst en vooral heb u een VoIP platform van doen. Dit kan een nieuw nummer aanvragen zijn of uw bestaand vast nummer overnemen. Wij kunnen beiden voor u aanvragen en afhandelen.
  1. – Eerste stap gedaan? Dan kunnen we verder.
  2. – U beslist wenst u één enkele lijn (meestal voor particulier gebruik) of wenst u meerdere binnen posten (3cx centrale nodig)
  1. – Eerste stap gedaan? Dan kunnen we verder.
  2. – Beslist? Indien nodig helpen wij u hierbij (upgraden kan altijd) Volgende stap kan
  3. – U kiest uw type toestel, zijnde vast of draagbaar. Mettertijd zal dit gamma uitgebreid worden. Voorlopig bieden wij toestellen aan waar we zelf voldoende ervaring mee hebben.
  1. – Eerste stap gedaan? Dan kunnen we verder.
  2. – Beslist? Indien nodig helpen wij u hierbij (upgraden kan altijd) Volgende stap kan
  3. – Ok keuze gemaakt? Dan kunnen we de volgende stap nemen
  4. – Intussen zal vermoedelijk uw contract ook al klaar zijn, en eventueel al ondertekend terug gestuurd. Dan moet even gekeken worden naar wat mogelijks extra nodig is. Heb u een extra beschikbare internet aansluiten ter-plaatse of moet er een switch geplaatst worden. Ook hier helpen we u graag.

Wij zijn er om u op weg te helpen, vanaf stap één tot aan uw eerste telefoongesprek. Wij werken graag open en transparant zonder verdoken extra’s of kosten, dat duurt het langst.

Particuliere installatie, eenmanszaken en kleine centrales doe we zelf, bij grotere toepassing halen wij een collega erbij met de nodige bedrijfskennis op grotere en meer complexe schaal.

Het beheer van uw 3cx centrale leren wij u ook aan indien gewenst, of u kan het beheer ervan volledig aan ons overlaten.